Empik wybiera agencję reklamową, chce rozstrzygnąć przetarg w listopadzie
Grupa Empik jest w trakcie przetargu, w którym wybierze agencję reklamową do współpracy. Obecnie odpowiada za to Grey Group Poland.
W trwającym właśnie przetargu zostanie wybrana agencja reklamowa, która ma realizować projekty reklamowe dla Empiku oraz zająć się nową platformą komunikacji marki.
Monika Marianowicz, rzecznika prasowa firmy przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że tzw. shortlista agencji jest już zamknięta. Zwycięzca ma zostać wybrany w listopadzie. Nie podała jednak ich liczby i nazw ani też nie ujawniła, na jak długo zostanie zawarta umowa z nowo wybraną agencją.
Obecnie realizacją kampanii reklamowych Empiku zajmuje się agencja Grey Group Poland, która współpracuje z firmą od 2016 roku. Wcześniej za jej reklamy odpowiadała agencja Change (Group One).
Jesienią 2016 roku Empik przeniósł swój budżet mediowy ze Starcomu (Publicis Media) do MEC (obecnie Wavemaker).
W sierpniu tego roku sklep internetowy Empik.com prowadził promocję produktów związaną ze startem roku szkolnego i wspierał ją kampanią, której motywem przewodnim były dziecięce marzenia. Nieco wcześniej firma została większościowym udziałowcem startupu Going, który tworzy aplikację i serwis do dystrybucji biletów o tej samej nazwie. Wynikiem inwestycji ma być wspólna platforma biletowo-informacyjna do obsługi wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych. Na początku roku z kolei przejęła 80,25 proc. akcji spółki E-Muzyka, płacąc za nie 12,85 mln zł.
Do sierpnia 2016 roku klienci Empiku mogli zbierać punkty w programie lojalnościowym Payback. Po zrezygnowaniu z niego firma uruchomiła swój program tego typu – Mój Empik.
Dołącz do dyskusji: Empik wybiera agencję reklamową, chce rozstrzygnąć przetarg w listopadzie