Enea Operator wybierze agencję do kompleksowej obsługi reklamowej
Spółka Enea Operator (należy do Enea SA) szuka w przetargu agencji reklamowej, która zajmie się jej obsługą reklamową w zakresie ATL i BTL w ciągu najbliższych dwóch lat.
Wybrana agencja będzie w omawianym zakresie odpowiadać m.in. za projekty reklam prasowych, outdoorowych, internetowych (w tym również spotów), key visuale, ulotki, bannery, standy itp.
Spółka na obecnym etapie nie podaje, jakiej wielkości budżet zamierza przeznaczyć na współpracę z wybraną firmą.
Przewiduje zawarcie umów z maksymalnie dwiema agencjami. Podpisze z nimi tzw. umowy ramowe, co oznacza, że będzie im na bieżąco zlecać działania do realizacji.
Przetarg trwa do 11 stycznia br., a głównym kryterium (60 proc.) wyboru oferty jest cena.
Przypomnijmy, że w ostatnim czasie przetarg na obsługę reklamową rozstrzygnęła spółka Enea SA, do której Enea Operator należy. Do współpracy zaangażowała agencje BBDO Warszawa i GPD Agency. Mają one pełnić rolę agencji wspierających spółkę w realizacji zaplanowanych działań reklamowych (ATL i BTL).
Dołącz do dyskusji: Enea Operator wybierze agencję do kompleksowej obsługi reklamowej