SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Equinox Polska zdobył budżet mediowy Philipiak

Dom mediowy Equinox Polska zapewni obsługę mediową tegorocznej kampanii marki Philipiak. Akcja będzie prowadzona w telewizji, outdoorze, prasie i internecie.

Dom mediowy Equinox Polska zwyciężył w przetargu na przygotowanie, zakup i obsługę mediową tegorocznej kampanii reklamowej marki Philipiak.

Akcja będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji (kanały ogólnopolskie i niszowe) oraz outdoorze (nośniki 6 x 3 i siatki wielkoformatowe w dużych miastach), a także w prasie i internecie.

Dołącz do dyskusji: Equinox Polska zdobył budżet mediowy Philipiak

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl