Eska: Otwórz drzwi Mikołajowi
7 grudnia na antenie Radia Eska rusza siódma edycja akcji świątecznej "Otwórz drzwi Mikołajowi". Działania obejmą całą Polskę i potrwają do 23 grudnia. Partnerem strategicznym akcji jest firma RTV EURO AGD oraz sponsorzy lokalni. Stronę www przygotowała agencja SMI.
Mechanizm akcji oparty jest m.in. na aktywności w internecie: w specjalnie przygotowanym serwisie internetowym na eska.pl słuchacze wybierają rodzaj listu do Mikołaja (dla grzecznych, mniej grzecznych i grzecznych inaczej) oraz komponują worek z prezentami, które chcieliby dostać. Do wyboru są trzy kategorie prezentów, m.in. iPhone'y, laptopy oraz weekendy w spa. Autorów najciekawszych listów odwiedzi "eskowy Mikołaj", czyli Dj Jankes, a relacje ze spotkań z Mikołajem będą obecne na antenie ESKI codziennie w godz. 9.00 – 17.00.
Akcja, poza radiem, promowana jest w prasie ( "Super Express" dodatek TV), w internecie (m.in. Onet, wp.pl, Interia, o2.pl, se.pl) oraz działaniami OOH (na nośnikach led w wybranych lokalizacjach w Trójmieście oraz restauracjach McDonald's).
Dołącz do dyskusji: Eska: Otwórz drzwi Mikołajowi