SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Euro RSCG z globalnym budżetem reklamowym Dulux

Agencja Euro RSCG będzie odpowiedzialna za globalny budżet reklamowy marki Dulux, należącej do koncernu AkzoNobel.

W finałowej fazie przetargu na wart 75 milionów euro budżet Euro RSCG pokonała agencję DDB.

Wcześniej z rywalizacji wyeliminowane zostały agencje Abbott Mead Vickers BBDO i BBH. Ta pierwsza obsługiwała markę Dulux przez poprzednie 13 lat.

Pierwsza globalna kampania przygotowana przez Euro RSCG ma wystartować już na początku przyszłego roku.

Dołącz do dyskusji: Euro RSCG z globalnym budżetem reklamowym Dulux

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl