Eurosport zachęca do aktywności fizycznej podczas Tygodnia Sportu
W dniach 7-13 września w ramach Europejskiego Tygodnia Sportu Grupa Eurosport, przy współpracy z Komisją Europejską, będzie zachęcać do aktywności fizycznej podczas turnieju tenisowego US Open oraz Vuelty a España.
Eurosport emitować będzie w trakcie Tygodnia Sportu spoty, a w trakcie transmisji na żywo na ekranach wyświetlane będzie hasło kampanii #BeActive. Motywować widzów do aktywności fizycznej będą sportowcy: kolarze Chris Froome, Nairo Quintana i Vincenzo Nibali oraz tenisiści Novak Djoković, Andy Murray, Serena Williams i Karolina Woźniacka. Kampania będzie prowadzona w dniach 22 sierpnia – 13 września, do samego końca Europejskiego Tygodnia Sportu.
Promocja akcji odbywać się będzie na kanałach Eurosport i Eurosport 2 w 54 krajach. Kampania #BeActive zostanie zrealizowana również na stronie internetowej Eurosport.com, w ramach której użytkownicy mogą rozwiązywać animowane quizy w pięciu językach.
- Sport i aktywność fizyczna mają ogromny wpływ na życie. Promowanie większej aktywności fizycznej może mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo i gospodarkę, więc jest to bardzo ważny temat. Eurosport jest idealnym partnerem do zachęcania i motywowania ludzi do tego, aby byli aktywni - mówi Jonathan Davies, SVP international ad sales w Discovery Networks International & Eurosport.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, iż średni udział Eurosportu w marcu ub.r. wyniósł 0,58 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Eurosport zachęca do aktywności fizycznej podczas Tygodnia Sportu