Ewa Gugała-Hugues w Ipsos
Ewa Gugała-Hugues rozpoczyna pracę w Ipsos. Będzie konsultantem marketingowym i zajmie się rozwojem projektów syndykatowych.
Przez ostatnie 6 lat pracowała w Diageo Polska: najpierw na stanowisku Marketing Managera, potem Trade Marketing Managera. W Diageo odpowiadała m.in. za strategię marketingową i działania wspierające sprzedaż kategorii whisky m.in. Johnnie Walker, likierów i rumów Baileys, Malibu, szampana (Moet & Chandon), koniaku Hennessy. Zbudowała prężny dział Trade Marketingu i kierowała nim przez 2 lata. Wcześniej pracowała na stanowisku Brand Managera w Unileverze, gdzie opracowywała strategie i działania dla takich marek jak: Kasia, Lipton Tea i Lipton Ice Tea (wprowadzenie na rynek polski).Ewa pracowała także jako Account Executive w agencji reklamowej Publicis.
Ewa Gugała-Hugues jest absolwentką geografii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła wiele szkoleń z marketingu, zarządzania, finansów. Nadal pogłębia wiedzę uczestnicząc w seminarium podyplomowym "Professional Diploma In Marketing" prowadzonym przez The Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii. Ewa jest mężatką, ma dwóch synów. W wolnym czasie jeździ na nartach, uprawia windsurfing, aerobik, jeździ na rowerze, podróżuje, lubi teatr i kino, interesuje się polityką.
Ewa Gugała-Hugues ostatnio współpracowała z Ipsosem, m.in. w czerwcu wystąpiła jako konsultant na konferencji Ipsos poświęconej wprowadzanemu na rynek programowi badań konsumenta w miejscu sprzedaży, gdzie przedstawiła sposoby praktycznego wykorzystania tych badań.
Dołącz do dyskusji: Ewa Gugała-Hugues w Ipsos