SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Experience the dream! Emocje do pełna!" - promocja z Małyszem na stacjach Lotos

Na stacjach paliw Lotos rozpoczęła się promocja, dzięki której jeden z klientów pojedzie jesienią na rajd do Maroka wraz z Adamem Małyszem i pozostałymi zawodnikami RMF Caroline Team. Promocję wspiera kampania reklamowa w radiu, internecie i prasie. Akcję przygotowały firmy Adwertajzing i Starcom.

W czasie promocji "Experience the dream! Emocje do pełna!" klienci stacji Lotos będą mogli wygrać tysiące nagród - oficjalnych gadżetów rajdowych.
 
W kilka dni po zakończeniu rajdu Dakar wyłoniony zostanie zdobywca nagrody głównej, który zostanie członkiem załogi rajdowej i pojedzie w 2012 roku wraz z Adamem Małyszem i pozostałymi zawodnikami na rajd do Maroka.
 
 
Promocji towarzyszy kampania reklamowa w radiu, prasie i internecie. Kreację kampanii oraz mechanikę promocji opracowała agencja Adwertajzing, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: "Experience the dream! Emocje do pełna!" - promocja z Małyszem na stacjach Lotos

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bloger roku
najciekawsze, że na załączonym obrazku Małysz nie wygląda jak Małysz.
odpowiedź
User
ggg
A Pudzian na opakowaniu Super Glue nie wygląda jak Pudzian;))
odpowiedź