Fabryka Komunikacji Społecznej zdobyła zlecenie Agencji Rynku Rolnego za 3,1 mln zł
Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Agencji Rynku Rolnego i zajmie się kampanią promującą unijny program „Owoce i warzywa w szkole”. Jej oferta była wyceniona na blisko 3,1 mln zł brutto.
W prowadzonym przez Agencję Rynku Rolnego przetargu na kampanię promującą unijny program „Owoce i warzywa w szkole” wpłynęło sześć ofert.
Oferta złożona przez Fabrykę Komunikacji Społecznej okazała się lepsza od tych złożonych przez firmy: Tarraya, Codemedia i trzy konsorcja: Partner of Promotion z Foszer Sawicki Multimedia Agency, BERM z Vision Group i Younger.pl oraz .bringMore Advertising i Media Group.
Najniższą cenę zaproponowało Codemedia (2,883 mln zł), a najwyższą - wybrana właśnie Fabryka Komunikacji Społecznej (3,084 mln zł). Kwota ta jednak mieści się w budżecie ARR, który wynosi 3,091 mln zł.
Zaplanowane działania obejmować będą serial animowany, piosenkę, reklamy w radiu, telewizji, internecie, działania public relations, media społecznościowe i dedykowany serwis internetowy. Do zadań agencji należeć będzie opracowanie koncepcji kampanii, produkcja reklam i jej realizacja.
Akcja ma zostać zrealizowana jeszcze w tym roku.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej zdobyła zlecenie Agencji Rynku Rolnego za 3,1 mln zł