SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

National Geographic, Hearst i Tastemade z pierwszymi premierowymi programami na platformie Facebook Watch

Według zapowiedzi do końca bieżącego tygodnia kilku pierwszych wydawców zaprezentuje swoje oryginalne produkcje na uruchomionej niedawno przez Facebook platformie Watch. W ofercie znajdą się programy pochodzące między innymi od National Geographic, Hearsta, Tastemade oraz Business Insidera.

Platforma Watch została testowo uruchomiona przez Facebooka na początku sierpnia br. i na razie w ograniczonym zakresie jest dostępna jedynie w Stanach Zjednoczonych. W założeniach znajdą się na niej oryginalne treści wideo przygotowane specjalnie dla Facebooka przez zewnętrznych wydawców i producentów.

Teraz pojawiła się krótka lista pierwszych wydawców, którzy zadebiutują na Watch z nowymi pozycjami przygotowanymi z myślą o Facebooku. Wszystkie mają charakter dokumentalny, poradnikowy lub lifestylowy.

Stacja National Geographic przewidziała na początek 3 produkcje: „We’re Wired That Way” – popularnonaukowy program wyjaśniający interesujące kwestie dotyczące zachowań ludzi, a także „Which Extreme Animal Am I?” i „Safari Live”.

Business Insider za pośrednictwem należącej do niego marki Insider zacznie nadawać na Watch kulinarny program poświęcony serom „The Great Cheese Hunt” oraz „It’s Cool, But Does It Really Work?” – show przedstawiający ciekawe technologie i gadżety.

Attn zaprezentuje pierwsze odcinki „We Need to Talk” – psychologicznego programu poradnikowego oraz „Health Hacks” z Jessicą Albą w roli głównej.

Hearst zadebiutuje z programem „Wiki What?” dotyczącym Wikipedii, a także z popularnonaukowym „Untangled”.

Najwięcej premier przygotował kulinarny kanał Tastemade, który przedstawi poświęcone jedzeniu i kuchni produkcje „Safe Deposit,” „Struggle Meals,” „Food to Die For” oraz „Kitchen Little”

Na razie nie wiadomo kiedy platforma Watch zostanie udostępniona globalnie na Facebooku ani którzy wydawcy pojawią się na niej w przyszłości ze swoimi produkcjami.

Przychód Facebooka sięgnął w II kwartale 2017 roku 9,32 mld dol., firma zanotowała zysk netto w wysokości 3,89 mld dol., a liczba użytkowników przekroczyła 2 mln.

Dołącz do dyskusji: National Geographic, Hearst i Tastemade z pierwszymi premierowymi programami na platformie Facebook Watch

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl