Facebook wciąga trzy razy bardziej niż Google
W sierpniu bieżącego roku użytkownicy Facebooka spędzili na jegostronach średnio 5 godzin, 46 minut i 7 sekund.
To aż o trzy razy więcej niż w przypadku najpopularniejszych wcałej sieci stron należących do Google, gdzie średnia wyniosła 1godzinę, 53 minuty i 21 sekund - wynika z danych firmy badawczejNielsen.
Za Facebookiem znalazły się strony Yahoo! (3:14:30), AOL MediaNetwork (2:36:17), Fox Interactive Media (2:04:42) iMSN/WindowsLive/Bing (2:03:08).
Tymczasem niespodziewanie za Google znalazł się należący dofirmy, ale uwzględniony oddzielnie w rankingu serwis wideo YouTube,na którego stronach użytkownicy spędzili w sierpniu średnio 1godzinę, 17 minut i 20 sekund. Najgorzej wypadła z kolei Wikipediaze średnią na poziomie zaledwie 17 minut i 5 sekund.
Dołącz do dyskusji: Facebook wciąga trzy razy bardziej niż Google