"Fakty" najdroższe w cenniku TVN na czerwiec
TVN Media podało cennik reklamowy na czerwiec br. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnych "Faktach" i "Kuchennych rewolucjach".
Na 64,3 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy niedzielnym wydaniu "Faktów". W dni powszednie stawka jest niższa i wynosi 50,5 tys. zł.
59,8 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za spot przy "Kuchennych rewolucjach" w czwartkowe wieczory.
Tylko 600 zł mniej - 59,2 tys. zł - kosztuje spot przy codziennym programie "Uwaga! Koronawirus", emitowanym zaraz po głównym wieczornym wydaniu "Faktów".
42,4 tys. zł zapłacą reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy serialu "Na Wspólnej", a 39 tys. zł te firmy, które będą chciały emitować reklamę przy programie "Milionerzy".
Spot przy serwisie sportowym wyceniono na 58,3 tys. zł w dni robocze i na 48,3 tys. zł w niedziele. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 49,7 tys. zł i 42,7 tys. zł.
TVN Media, jako drugie po Biurze Reklamy TVP, podało cennik reklamowy na czerwiec br.
Dołącz do dyskusji: "Fakty" najdroższe w cenniku TVN na czerwiec