Farmy wiatrowe „Bałtyk” z nową identyfikacją wizualną
Equinor i Polenergia uruchomiły nową identyfikację wizualną projektów Bałtyk. Morskie farmy wiatrowe zyskały też nowy, wspólny dla wszystkich trzech projektów serwis internetowy Baltyk123.
Nowy branding jest inspirowany kolorami pochodzącymi z natury. Kolorystyka materiałów wykorzystywanych do komunikacji projektów Bałtyk ma być zależna od treści i odbiorców danego komunikatu. Innymi kolorami będą sygnowane materiały biznesowe, a innymi te, które dotyczyć będą rynku energetycznego czy kontaktu z interesariuszami.
Nowy serwis internetowy farm wiatrowych Bałtyk
Nowy serwis internetowy projektów Baltyk123 zawiera kompleksowe informacje na temat morskich farm wiatrowych rozwijanych przez Equinor i Polenergię. Strona internetowa obejmuje m.in. mapy pokazujące położenie projektów Bałtyk, harmonogram inwestycji czy zakładki dedykowane dostawcom, lokalnym społecznościom i działaniom prowadzonym na rzecz ochrony środowiska.
– Budowa i uruchomienie morskich farm wiatrowych Bałtyk zbliżają się coraz większymi krokami. Aby na bieżąco informować o naszych postępach, wprowadzamy nową identyfikację wizualną oraz wspólny serwis internetowy dla wszystkich trzech projektów. Wierzymy, że kluczem do sukcesu każdej inwestycji jest dialog i chcemy go aktywnie prowadzić. Z mieszkańcami Pomorza, naszymi inwestorami i dostawcami, lokalną administracją, ale też z przyszłymi pracownikami i pracowniczkami projektów Bałtyk. Nowa strona i szata graficzna to dla nas ważne narzędzia, dzięki którym będziemy jeszcze szybciej i efektywniej docierać do wszystkich osób zainteresowanych naszymi projektami na morzu – mówi Jerzy Zań, prezes zarządu Polenergia.
Equinor i Polenergia rozwijają na Morzu Bałtyckim trzy projekty o łącznej mocy do 3000 MW. Morskie farmy wiatrowe Bałtyk zasilą zieloną energią ponad 4 miliony gospodarstw domowych. Uruchomienie najbardziej zaawansowanych projektów, Bałtyk 2 i Bałtyk 3, o łącznej mocy 1440 MW, jest zaplanowane już w 2027 roku.
Dołącz do dyskusji: Farmy wiatrowe „Bałtyk” z nową identyfikacją wizualną