Finamo reklamuje się w telewizji i internecie
Finamo, firma zajmująca się doradztwem finansowym, rozpoczęłapierwszą w swojej historii kampanię reklamową. Akcja o charakterzewizerunkowym obejmuje billboardy sponsorskie emitowane przytelewizyjnych programach informacyjno-publicystycznych i banneryzamieszczane w serwisach internetowych.
Startująca właśnie telewizyjna kampania reklamowa Finamoobejmuje billboardy sponsorskie emitowane przy programachinformacyjno-publicystycznych w TVN24 ("Szkło kontaktowe", "Kropkanad i", "24 godziny", "Bilans dnia", "Bilans tygodnia", "Firma","Fakty, Ludzie, Pieniądze", "Kalejdoskop", "Serwis informacyjny","Pogoda", "Skrót informacji"), Polsat News ("Biznes informacje","Bumerang", "Debata", "Magazyn sportowy", "Narożnik Newsweeka","Newscafe", "Ostatnia instancja", "Pogoda", "Przegląd prasy","Serwis informacyjny", "Temat dnia", "To był dzień", "To jestdzień", "Wydarzenia"), TVP Info ("Biznes"), a także przed serialem"Czas honoru" w TVP2.
Z kolei w internecie kampania prowadzona jest w portalach(Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl i gazeta.pl), serwisachfinansowych (m.in. Bankier.pl i Money.pl), witrynach o tematycemieszkaniowej (m.in. szybko.pl, dominporta.pl, gratka.pl) orazinnych stronach branżowych, m.in. skierowanych do przedstawicieliwolnych zawodów.
Celem akcji zaplanowanej w poszczególnych mediach do końcapaździernika lub roku jest promocja wizerunku firmy Finamodziałającej w sektorze doradztwa finansowego.
Dołącz do dyskusji: Finamo reklamuje się w telewizji i internecie