„Flesz” z dodatkiem „Trendy” i kampanią
Najnowsze wydanie dwutygodnika „Flesz” (Edipresse Polska) trafi do sprzedaży w poniedziałek 25 marca br. z dodatkiem „Trendy na wiosnę i lato”. Wydanie wsparte będzie kampanią promocyjną.
Dodatek liczyć będzie 24 strony i znajdzie się w nim prezentacja modowych trendów na najbliższe miesiące. W numerze pojawi się też sesja trzech pokoleń polskich top modelek: Małgorzaty Niemen, Bogny Sworowskiej, Karoliny Malinowskiej, Kamili Szczawińskiej oraz bohaterek modowych programów telewizyjnych. Sfotografował je Piotr Porębski.
Numer liczyć będzie 124 strony i kosztować 1,99 zł. Będą także mutacje z książeczką shoppingową za 2,99 zł i z filmem Agnieszki Holland „W ciemności” na płycie DVD (19,99 zł).
Sprzedaż wydania wspiera kampania reklamowa w telewizji (Polsat, TVN, TV4, Polsat Cafe, Polsat Crime&Investigation, TV6, BBC Lifestyle, TVN Style, TVN24, Kuchnia+, Domo+, Comedy Central Family, VH1, TV Disco, MTV Polska, AXN, CBS Drama, Eska TV, FilmBox, FOX, Kino Polska Muzyka, Polo TV, Wedding TV, CBS Reality), prasie (tytuły własne Edipresse) oraz w internecie. Kampanię zaplanował Zenithoptimedia Group, a spot przygotował dział marketingu dwutygodnika.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Flesza” w 2012 roku wyniosła 278 875 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Flesz” z dodatkiem „Trendy” i kampanią