FoodCare przeniósł obsługę mediową z Sigmy Bis do Havas Media. Rusza kampania nowego Frugo Energy
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii telewizyjnej marki Frugo, należącej do firmy FoodCare. Marketer przeniósł do agencji obsługę po kilku miesiącach współpracy z Sigmą Bis.
Od marca wystartowała pierwsza wspólna kampania Frugo i Havas Media, która promuje nowe Frugo Energy pod hasłem "Dooobry Wariat".
Jak twierdzą twórcy spotu - nie jest to tylko napój owocowy („czy coś”), w swoim składzie zawiera kofeinę, yerbę oraz owoce, które mają dostarczyć nam odpowiedniej dawki energii.
W ramach kampanii, która potrwa do końca kwietnia, zostały przygotowane spoty 30-, 15- i 10-sekundowe, bannery, bumpery, a także kampania w całym digitalu oparta o kreacje statyczne i social mediowe. Spot emitowany będzie w głównych kanałach telewizyjnych, jak również w stacjach tematycznych i kanałach VoD. Kampania wsparta będzie także dedykowanym konkursem w internecie.
Havas Media odpowiada za budżet mediowy kampanii TV oraz programmatic. Za koncept kreatywny odpowiada 2012 Agency, za produkcję spotów Papaya Films, za post produkcję RIOdePost & Ztudio i Burza. Reżyserem reklamy jest Maciej Kowalczuk.
FoodCare przez trzy miesiące współpracował w zakresie zakupu mediów telewizyjnych z agencją Sigma Bis, należącą do PKN Orlen i PZU. Sigma Bis zrealizowała w ramach tej współpracy grudniową kampanię telewizyjną produktów Gellwe wspieranych loterią. W styczniu br. jednak FoodCare rozpisał nowy przetarg na obsługę mediową.
Dołącz do dyskusji: FoodCare przeniósł obsługę mediową z Sigmy Bis do Havas Media. Rusza kampania nowego Frugo Energy