Fulda EcoControl testowana na portfelach
Na stacjach Orlen ruszyła akcja promocyjna opon Fulda EcoControl.Towarzyszy jej kampania reklamowa pod hasłem "Testowana naportfelach", która obejmuje internet i serwisy oponiarskie.
Promocja opon Fulda EcoControl jest prowadzona na 126największych stacjach Orlen, na których po każdym tankowaniuotrzymuje się drzewko zapachowe z informacją o akcji, a pozrobieniu zakupów za co najmniej 150 zł - poduszkę o kształcienawiązującym do czarnego jaguara, czyli znaku firmowego Fuldy. Tymdziałaniom towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem "Testowana naportfelach", która podkreśla, że opony tej firmy pozwalajązredukować koszty eksploatacji samochodu. Porady na ten tematzamieszczono również w serwisie internetowym uruchomionym podadresem www.eko-kontrola.pl.
Akcja reklamowa obejmuje internet (auto-swiat.pl, gazeta.pl -serwis moto, wp.pl, v10.pl, mojeauto.pl, interia.pl, google),dzienniki regionalne (konkursy) oraz 700 serwisów oponiarskich(materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja S4,natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy UniversalMcCann.
Dołącz do dyskusji: Fulda EcoControl testowana na portfelach