"G+J Polska" liderem
Wydawnictwo "G+J Polska" po raz pierwszy od chwili powstania jest liderem w sprzedaży reklam
Expert Monitor zakończył podliczanie reklam, które zostały opublikowane w magazynach w I. półroczu 2004 r. Według tych danych Gruner + Jahr Polska objął pozycję lidera wśród wydawców magazynów kolorowych. W porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku przychody z reklam wzrosły o 33,9% i wyniosły 105,9 mln złotych. G+J Polska wysunął się na pierwszą pozycję, pokonując Axel Springer Polska (98,9 mln złotych) i dotychczasowego lidera - Wydawnictwo Bauer (98,6 mln złotych). Rynek reklamowy magazynów kolorowych w dwóch pierwszych kwartałach 2004 r. wzrósł o 18,7% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku i wynosi 731 mln złotych.*
Osiągnięta przez G+J Polska pozycja rynkowa to rezultat konsekwentnej strategii wydawnictwa. Koncepcja wprowadzania nowych tytułów koncentruje się na magazynach o dużym potencjale reklamowym. Przykładami są tu tygodnik GALA (2001) i miesięcznik GLAMOUR (2003). Ta polityka już w 2002 r. sprawiła, że G+J Polska został liderem na rynku reklamowym w segmencie pism dla kobiet.
G+J Polska wydaje obecnie 12 tytułów.
- Klienci reklamowi magazynów w Polsce chętnie wybierają tytuły G+J Polska. Mimo, że nasze portfolio jest mniejsze niż naszych konkurentów, osiągamy większe dochody z reklam w porównaniu z innymi wydawcami czasopism.
Nasz dyrektor reklamy, Elżbieta Hołubka i jej team wywalczyli sobie wielki sukces konsekwentnie realizując strategię firmy - powiedział Oliver Voigt, Prezes G+J Polska.
Sukces ten jest dziełem całego zespołu G+J Polska, któremu dziękuję za zaangażowanie i pracę. Nie byłoby naszego sukcesu bez naszych klientów, którym także chciałbym bardzo podziękować. Dzięki ich zaufaniu zdziałaliśmy dużo, a chcielibyśmy zrobić jeszcze więcej.
* Expert Monitor (bez autopromocji), nie uwzględniono magazynów B2B i specjalistycznych.
Dołącz do dyskusji: "G+J Polska" liderem