Galeo kampanią zaprasza na tradycyjnie pyszne święta
Od marca satrtuje kampania reklamowa przypraw Galeo produkowanych przez McCormick Polska. Działania promocyjne marki przygotowane przez Albedo Marketing, Starcom i JBcomm nawiązują do zbliżających się świąt Wielkanocnych.
Kampania reklamowa będzie promować przede wszystkim majeranek oraz pieprz czarny Galeo, jako niezbędne do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań. Jak podaje producent, to właśnie po te przyprawy sięgają najczęściej konsumenci szykując świąteczne potrawy.
Aktywności pod hasłem „Tradycyjnie pyszne Święta” z claim'em marki „Warte dodania” obejmować będą prasę poradnikową, m.in. „Przyjaciółkę”, „Panią Domu”, „Poradnik Domowy” oraz świąteczne, specjalne wydania tych tytułów.
Kreację reklam przygotowała agencja Albedo Marketing, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania PR realizuje JBcomm.
Dołącz do dyskusji: Galeo kampanią zaprasza na tradycyjnie pyszne święta