Garden of Words Group ma nową identyfikację wizualną
Garden of Words Group w ramach zmiany identyfikacji wizualnej zyskała między innymi odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka, elementy graficzne, czcionki). Działania przygotował wewnętrzny dział kreacji grupy, którym zarządza Paulina Więcek, dyrektorka kreatywna.
Rebranding Garden of Words Group jest rezultatem dynamicznego rozwoju firmy, która w ostatnich latach przekształciła swoją działalność z agencji PR w grupę agencji komunikacji zintegrowanej, działającej w obszarze strategii, kreacji, digitalu i PR.
Zmiany w identyfikacji brandu obejmują m.in. logo, które do tej pory zdobił subtelny, roślinny element. Tym razem jednak grupa postawiła na minimalistyczny koncept, w którym nazwa spółki przy użyciu nowoczesnego fontu wpisana została w kształt kwadratu. Odświeżona została również strona internetowa Garden of Words Group.
Nowe logo Garden of Words Group
- W tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej postawiliśmy na geometryczne, minimalistyczne elementy. Chcieliśmy podkreślić wszystkie cztery obszary, którymi zajmuje się nasza grupa. Wspólnie z zespołem zdecydowaliśmy się pozostać przy zieleni Garden of Words, jednak nadaliśmy jej bardziej nowoczesny charakter. W naszych materiałach będzie można zauważyć również nowe akcenty fioletu i lawendy. Elementem rebrandingu była też sesja fotograficzna zorganizowana dla pracowników, a zdjęcia z niej będą dostępne na naszej nowej stronie internetowej – mówi Paulina Więcek, dyrektorka kreatywna Garden of Words Group.
Dołącz do dyskusji: Garden of Words Group ma nową identyfikację wizualną