Marcin Gadziński szefem Gazeta.pl, Marlena Jezierska na czele Sport.pl
Z początkiem przyszłego roku Marcin Gadziński obejmie funkcję dyrektora zarządzającego Grupy Gazeta.pl (należącej do Agory). Paweł Stremski będzie nadal dyrektorem programowym Grupy Gazeta.pl, natomiast funkcję dyrektora Sport.pl obejmie Marlena Jezierska.
![Marcin Gadziński](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/marcingadzinski-sportpl655.png)
Jako dyrektor zarządzający Marcin Gadziński będzie odpowiadał za wyniki, finanse i rozwój Grupy Gazeta.pl. Będzie nadzorował pracę wszystkich zespołów redakcyjnych i biznesowych serwisów Grupy Gazeta.pl oraz Sport.pl, a także zespołu rozwoju produktu pod kierownictwem Krzysztofa Stankiewicza.
- Zależy nam na tym, aby Gazeta.pl działała jeszcze szybciej i skuteczniej - zarówno na poziomie redakcji, jak i biznesu. Dlatego portal Gazeta.pl i jego serwisy, oraz Sport.pl, a także zespół rozwoju produktu powinny być zarządzane przez jedną osobę. Zmiany w strukturze pozwolą nam sprawniej podejmować decyzje i konsekwentnie realizować priorytetowe zadania - uzasadnia Paweł Wujec, dyrektor segmentu internetowego w Agorze.
Marcin Gadziński w latach 90. pracował w dzienniku „Życie”, a z Agorą jest związany od 2000 roku. Najpierw pracował w „Gazecie Wyborczej” - kolejno jako zastępca szefa działu sportowego, redaktor działu zagranicznego i korespondent w Waszyngtonie. W 2007 roku przeszedł do redakcji Sport.pl, a w 2013 roku objął funkcję dyrektora tego portalu.
Poprzednio w Gazeta.pl funkcję dyrektora pełnił Paweł Stremski, a dyrektorem wydawniczym była Monika Lech, która zdecydowała się odejść z Agory, pożegna się z firmą z końcem stycznia. Z kolei Stremski będzie dalej dyrektorem programowym Gazeta.pl. Będzie odpowiedzialny za wszystkie treści w serwisach grupy Gazeta.pl i Sport.pl, a także nowe projekty.
![](marcingadzinski-sportpl150.png)
W związku z awansem Gadzińskiego funkcję dyrektora Sport.pl obejmuje Marlena Jezierska. Poprzednio przez ponad dwa lata była dyrektorem marketingu i rozwoju biznesu tego portalu, koordynowała współpracę marketingową z Grzegorzem Krychowiakiem, Joanną Jedrzejczyk i Kamilem Grosickim oraz rozwój serwisu MyFitness.pl.
- Marlena Jezierska gwarantuje kontynuację strategii digitalowej i biznesowej Sport.pl, opartej o nowoczesne projekty sponsoringowe. Przed nami intensywny, sportowy rok - z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Korei i mundialem w Rosji - w którym rozwój Sport.pl będzie jednym z naszych najważniejszych priorytetów - komentuje Paweł Wujec.
W latach 2014-2015 Jezierska była dyrektorem zarządzającym marką „Przegląd Sportowy” w Ringier Axel Springer Polska, a w latach 2007-2013 pracowała już w Agorze, m.in. jako dyrektor projektu Euro 2012 oraz dyrektor ds. sportu amatorskiego i CSR.
Według badania Gemius/PBI w listopadzie br. strony i aplikacje internetowe Grupy Gazeta.pl zanotowały 16,29 mln realnych użytkowników i 685,9 mln odsłon, a sam portal Gazeta.pl - 9,9 mln użytkowników i 278,8 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Marcin Gadziński szefem Gazeta.pl, Marlena Jezierska na czele Sport.pl