'Gazeta Wyborcza' podniosła ceny reklam średnio o 7,9 proc.
Agora SA zdecydowała się podwyższyć ceny reklam w ogólnopolskim wydaniu "Gazety Wyborczej" oraz w niektórych jej dodatkach. Podwyżka, która nastąpiła od 2 stycznia br., wyniosła średnio 7,9 proc.
Najdroższa reklama w "Gazecie Wyborczej" kosztuje teraz 200 400 zł. Tyle trzeba zapłacić za całostronicowe ogłoszenie na 3 stronie dziennika w poniedziałki i piątki. Dodatki w których nastąpiła podwyżki to "Gazeta Telewizyjna", "Wysokie Obcasy", "Gazeta Co jest Grane", "Gazeta Dom" i "Turystyka".
Z początkiem roku 2009 zmieniły się także ceny reklam i ogłoszeń w niektórych wydaniach lokalnych "Gazety". Zmiany te są zróżnicowane i wynikają ze strategii tworzonych indywidualnie dla poszczególnych rynków lokalnych.
Struktura i logika cennika nie uległy zasadniczym zmianom. Agora nie komentuje powodów podniesienia cen reklam w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach. Poprzednia taka podwyżka miała miejsce dokładnie rok temu.
Przypomnijmy, że Agora podniosła od 2 stycznia cenę "Gazety
Wyborczej". Wydanie sprzedawane w kiosku kosztuje teraz 1,80 zł
(wcześniej 1,50 zł), a
wydanie dystrybuowane w prenumeracie teczkowej - 1,30 zł
(poprzednio 1 zł).
Koncern planuje też przeprowadzenie zwolnień grupowych, które
mają poprawić efektywność operacyjną spółki w trudnym okresie dla
branży wydawniczej.
Zwolnieniami ma zostać objęte ok. 300 osób, czyli 7,5 proc. ogółu
zatrudnionych.
Dołącz do dyskusji: 'Gazeta Wyborcza' podniosła ceny reklam średnio o 7,9 proc.