SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GfK wprowadza metodologię Brand Vivo

Firma badawcza GfK uzupełnia swoją ofertę o Brand Vivo - metodologię, która służy do badania marek. Jest ona oparta na relational intelligence.

GfK Brand Vivo to nowe narzędzie typu brand tracker do analizowania kondycji marek. Jego zadaniem jest monitorowanie doświadczeń konsumentów z markami, ich skojarzeń dotyczących marek i relacji, jakie powstają na linii konsument-marka. Ma to ilustrować, w jaki sposób kontakt z marką - zachodzący online lub offline - wpływa na budowanie relacji z marką oraz na przyszłe zachowania konsumentów.

W centrum zainteresowania Brand Vivo znajduje się konsument, natomiast do opisania procesów zachodzących pomiędzy nim a marką przyjmuje metafory zaczerpnięte z relacji międzyludzkich. Metodologia ta pozwala przewidywać udziały rynkowe oraz zagadnienia cenowe. Pomaga też w zarządzaniu działalnością marketingową, począwszy od kwestii związanych z CRM po zarządzanie marką.

  • Więcej informacji:
  • GfK

Dołącz do dyskusji: GfK wprowadza metodologię Brand Vivo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anka
To już ma agencja z Wrocławia z Kazia od 2013 roku, trochę się spóźnili
odpowiedź