GfK wprowadza metodologię Brand Vivo
Firma badawcza GfK uzupełnia swoją ofertę o Brand Vivo - metodologię, która służy do badania marek. Jest ona oparta na relational intelligence.
GfK Brand Vivo to nowe narzędzie typu brand tracker do analizowania kondycji marek. Jego zadaniem jest monitorowanie doświadczeń konsumentów z markami, ich skojarzeń dotyczących marek i relacji, jakie powstają na linii konsument-marka. Ma to ilustrować, w jaki sposób kontakt z marką - zachodzący online lub offline - wpływa na budowanie relacji z marką oraz na przyszłe zachowania konsumentów.
W centrum zainteresowania Brand Vivo znajduje się konsument, natomiast do opisania procesów zachodzących pomiędzy nim a marką przyjmuje metafory zaczerpnięte z relacji międzyludzkich. Metodologia ta pozwala przewidywać udziały rynkowe oraz zagadnienia cenowe. Pomaga też w zarządzaniu działalnością marketingową, począwszy od kwestii związanych z CRM po zarządzanie marką.
Dołącz do dyskusji: GfK wprowadza metodologię Brand Vivo