GfK z większościowymi udziałami w Chart-Track
GfK nabyła większościowe udziały w firmie badawczej Chart-Track.
Do tej pory GfK miała 9 procent udziałów w Chart-Track. Terazdokupiła kolejne 46 procent - informuje serwis Brand Republic. Zkolei pozostałe 45 procent udziałów należy do organizacjiEntertainment and Leisure Software Publisher Association oraz IrishRecorded Music Association.
Firma Chart-Track powstała w 1996 roku. Zajmuje się onamonitoringiem poziomu sprzedaży gier, muzyki i wideo w WielkiejBrytanii, Irlandii i Danii.
Zadowolenia z przejęcia większościowych udziałów przez GfK niekryje dyrektor zarządzający Chart-Track John Pinder: "Jesteśmyzachwyceni, że dołączamy do GfK Group. Mamy też pewność, że da namto solidną podstawę do przyszłego wzrostu i z niecierpliwościączekamy na dalszy rozwój naszych usług. Przede wszystkim jednakmożliwość wejścia w silną międzynarodową sieć GfK przyniesieogromne korzyści naszym klientom."
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: GfK z większościowymi udziałami w Chart-Track