SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GG z wersją mobilną bez reklam za 1-2 zł miesięcznie, będą trzy nowości

W aplikacji mobilnej GG na Androida pojawiła się możliwość wykupienie opcji bez reklam, która kosztuje od 99 groszy do 1,99 zł miesięcznie. Właściciel komunikatora zapowiedział wprowadzenie w nim trzech innych nowości.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Wariant aplikacji GG na Androida bez reklam można wykupić na jeden z trzech wybranych okresów:
- na miesiąc za 1,99 zł,
- na pół roku za 1,49 zł miesięcznie,
- na rok za 99 groszy miesięcznie.

- Niektórzy z Was od czasu do czasu pytali nas o możliwość wyłączenia reklam. Zainteresowanych informujemy, że w Androidzie dodaliśmy mikropłatność która to umożliwia - uzasadniono na fanpage’u facebookowym GG.

 

GG zintegrowane z platformami płatniczymi England.pl i FX City

Od półtora roku GG należy do firmy Fintecom (do września br. działającej pod nazwą England.pl), właściciela platform płatniczych England.pl i FX City.

Spółka poinformowała właśnie, że od niedawna użytkownicy FX City mogą przy uwierzytelnianiu dwuetapowym do usługi stosować swoje profile z GG. - Jest to odpowiedź na wejście w życie unijnej dyrektywy PSD2. Rozwiązanie zapewnia wyższy poziom ochrony środków i zmniejsza ryzyko oszustw. Jest też pierwszym krokiem do połączenia usług fintechowych i komunikacyjnych oferowanych przez nas - zapowiedziała.

- Korzystanie z GG przy wykonywaniu transakcji, oprócz ich autoryzowania, umożliwia  nadawcy szybkie otrzymywanie powiadomień nt. złożonych poleceń przelewów i ich ich realizacji. Fintecom oferuje również swoim klientom nowość, tj. na życzenie nadawcy, bezpłatne powiadamianie o realizacji transakcji także odbiorców danych przelewów. Na uwagę zasługuje również szybki kontakt z konsultantami FX City oraz England.pl - wyliczył Fintecom. - Tak, użytkownicy usług transferowych poznają GG - dodała firma.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Ponadto zapowiedziała trzy nowe funkcjonalności w GG: jedna ma zwiększyć bezpieczeństwo, druga być ułatwieniem dla firm, a trzecia „pomoże otworzyć GG na świat”.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. mobilne GG miało 692,8 tys. realnych użytkowników, a serwis GG.pl - 218,6 tys. użytkowników.

Fintecom w ub.r. zanotował wzrost przychodów o 19,1 proc. do 5,29 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 31,5 proc. do 5,2 mln zł zysk netto firmy zmalał z 395,8 do 62 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: GG z wersją mobilną bez reklam za 1-2 zł miesięcznie, będą trzy nowości

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Znafca
Ta powołujecie się na mało wiarygodne dane statystyczne za 2018 r. ... Czemu nie podacie aktualnych?
A takie próby zarobku oznaczają spadek z reklam. I ciekawe czy bierzecie tylko nie używane numery z puli czy używane? ;] szczególnie dotyczy numerów 9 cyfrowych, które już ktoś może posiadać..

A tak swoją drogą drogą mam numer 8 cyfrowy ... który ma już ponad 12 lat ... dostałem go w spadku po innym użytkowniku w 2009 r. To ja go mam dopiero 11. A co dopiero krótsze numery ... No ale fakt, mało kto z tamtych ludzi pamięta usługę, numer. Do tego doprowadziło materialistyczne zarządzanie firmą. I jak widzę nie wiele się pod tym względem zmieniło.
0 0
odpowiedź