Gillette z FC Barceloną (wideo)
Gillette ogłosił rozpoczęcie współpracy z FC Barceloną. Marka produktów do golenia dla mężczyzn będzie partnerem premium hiszpańskiego klubu.
W ramach współpracy, Gillette wyprodukuje serię filmików "Precision on the Pitch", które będą dostępne na stronie FCBarcelona.com. Kolekcja będzie pokazywała nagrane podczas treningów precyzyjne zagrania gwiazd klubu. Dodatkowo marka będzie widoczna w cyfrowych i społecznościowych kanałach klubu oraz w lokalnym brandingu.
Decyzja o przeniesieniu współpracy na skalę światową poprzedzona była programem wyłącznego partnerstwa w regionie Ameryki Łacińskiej.
Ponadto, poza wspieraniem samego klubu, Gillette połączy siły z jedną z klubowych gwiazd - Neymarem Jr. Współpraca ma na celu pokazanie zabawnych historii o tym, jak czasem orientujemy się, że czas sięgnąć po nowe środki – zarówno w życiu, jak i podczas golenia. Za pośrednictwem Twittera, Neymar Jr będzie udostępniał swoje zabawne zdjęcia z czasów zanim osiągnął sukces, zachęcając fanów do spojrzenia na swoje stare nawyki z przymrużeniem oka i docenienia swoich dotychczasowych sukcesów.
Neymar Jr jest także światowym ambasadorem marki Gillette i wspiera przygotowaną specjalnie na igrzyska olimpijskie w Rio kampanię "Perfect Isn’t Pretty".
Dołącz do dyskusji: Gillette z FC Barceloną (wideo)