'Glamour' bardziej amerykański i w niższej cenie
Październikowy numer miesięcznika "Glamour" (G+J Polska) ukazał sięw zmienionej szacie graficznej, z nowym logiem i nowymi czcionkami.Pismo bardziej przypomina teraz swój amerykański odpowiednik.Obniżona została też jego cena.
Po zmianach magazyn dostarcza jeszcze więcej informacji otrendach - w modzie i urodzie - oraz w innych sferach życia.Poprawiono nawigację Moda, Uroda, Ciało i Zdrowie oraz Kultura.Pojawił się też nowy dział Prawdziwe historie, opisujący ważneproblemy nowoczesnej młodej kobiety.
- "Glamour" jest magazynem piszącym o trendach i kreującymtrendy. Chcemy być "trendy" i dlatego wprowadzamy w nim zmiany -mówi nam Magda Bulera, PR manager w G+J Polska.
Wydawca wprowadził też promocyjną cenę pisma, która wynosi 3,90zł. Dotychczas pismo kosztowało 5,90 zł (ceny dotyczą wydania bezgadżetu).
Październikowy numer "Glamour" ukazał się w nakładzie 300 tys.egz. i towarzyszy mu kampania reklamowa w telewizji (MTV Polska,Viva Polska, VH1 Polska), prasie ("Gala"), radiu (Eska, RMF FM) iinternecie (Wirtualna Polska, Kobieta.pl, Onet.pl, Gadu-Gadu). Zakreację i planowanie mediów odpowiedzialny był dział marketingumagazynu.
Średnia sprzedaż ogółem "Glamour" w okresie od stycznia doczerwca br. wyniosła 137 317 (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Glamour' bardziej amerykański i w niższej cenie