Globalny budżet cyfrowy Heinekena dla AKQA
Agencja AKQA wygrała przetarg na obsługę globalnego cyfrowegobudżetu reklamowego marki Heineken.
Przetarg został rozstrzygnięty w sierpniu, ale jegoorganizatorzy nie ujawnili jakie inne agencje oprócz AKQA brały wnim udział - informuje serwis Brand Republic.
Głównym zadaniem AKQA będzie stworzenie cyfrowych kampanii naskalę globalną, a także rozwijanie internetowych projektów dlamarki Heineken.
Rozstrzygnięcie przetargu na obsługę cyfrowego budżetu odbyłosię po tym jak holenderski browar zwrócił się do agencji z Londynui Amsterdamu odnośnie swojego wartego 40 milionów funtów globalnegobudżetu reklamowego.
Następnie Heineken wybrał agencję reklamową Bartle Bogle Hegartydo opracowania projektu dotyczącego przyszłej strategii marki.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Globalny budżet cyfrowy Heinekena dla AKQA