Google: nowe położenie reklam w wyszukiwarce
Google wprowadza nowe miejsca położenia reklam w swojej sieci wyszukiwania.
Google podaje, że dynamicznie optymalizuje każdą stronę z wynikami wyszukiwania, łącznie z reklamami, które się na niej pojawiają. Firma zdecydowała, że reklamy, które wcześniej były wyświetlane z boku wyników wyszukiwania, czasem będą mogły pojawiać się pod nimi.
Z obserwacji internetowego giganta wynika, że w wielu przypadkach wyświetlanie reklam poniżej wyników wyszukiwania jest wygodniejsze, jeśli ktoś przegląda stronę z góry na dół. Przeprowadzone testy wykazały, że reklamy wyświetlane w tym miejscu miały wyższy współczynnik klikalności niż te prezentowane z boku strony.
rys. 1 Reklamy po prawej stronie wyników wyszukiwania
rys. 2 Reklamy poniżej wyników wyszukiwania
Dołącz do dyskusji: Google: nowe położenie reklam w wyszukiwarce