Grandes Kochonos Digital wypromuje nową markę z portfolio Nesperta
Grandes Kochonos Digital, interaktywna agencja reklamowa, w wyniku wygranego przetargu odpowiada za obsługę nowej marki hi hybrid (Nesperta).
W ramach zawartej umowy Grandes Kochonos Digital opracowała strategię, stworzyła ideę kreatywną oraz nadzorowała produkcję sesji zdjęciowej na potrzeby kampanii.
Koncepcja działań zakłada stworzenie materiałów do komunikacji w prasie, internecie oraz na nośnikach OOH. Strony nie podają na jaki okres zawarto umowę.
Autorem konceptu brandingowego hi hybrid, wizji wraz z nazwą i całym designem marki, jest agencja BNA.
Nesperta jest właścicielem m.in. marki lakierów hybrydowych Semilac.
Grandes Kochonos Digital w ostatnich miesiącach rozpoczęła współpracę m.in. z EnveloBankiem czy Disnemar Baby
Dołącz do dyskusji: Grandes Kochonos Digital wypromuje nową markę z portfolio Nesperta