Grupa Fresh odświeża sieć marketów miniMAL.
Odświeżenie wizerunku sieci marketów to kolejny projekt prowadzony przez Grupę Fresh dla miniMAL Polska Sp. z o.o.
Prace obejmują odnowienie 20 marketów w całym kraju. Przewidywany czas realizacji to 11 miesięcy.
Pierwszym i jednocześnie testowym marketem został ustanowiony market w Koninie. Agencja opracowała nowe koncepcje wizualizacji otoczenia i wnętrz marketów.
W każdym z nich odbyła się inwentaryzacja, opracowano księgę wdrożenia oraz księgę CI. Markety realizowane są tydzień po tygodniu, a narzędziem kontroli procesu realizacji jest autorski system zarządzania projektem on-line (FreshLive!) opracowany przez Dział Fresh Solutions.
Odświeżeniu marketów towarzyszy kampania promocyjna. Przy użyciu plakatów, ambientów ustawianych m.in. na stacjach benzynowych, billboardów, bannerów, mobili
i innych materiałów promocyjnych, klienci informowani są o zmianach w sieci marketów miniMAL. Kampania potrwa do połowy listopada 2005 roku.
Dołącz do dyskusji: Grupa Fresh odświeża sieć marketów miniMAL.