Grupa o2 z nowymi formatami reklamowymi
W ofercie reklamowej Grupy o2 pojawiły się nowe formaty reklam wideo i richmedia. Firma będzie też sprzedawać spoty wideo w serwisach MTV Networks Polska.
Grupa o2 wprowadziła do swojej oferty reklamowej format reklam videostitial, który umożliwia emitowanie spotu w trybie pełnoekranowym, uruchamianym po najechaniu kursorem na wideo zawarte w standardowym formacie. Ponadto za określoną dopłatą firma oferuje do wybranych reklam formaty richmedia.
W nowym cenniku Grupy o2 do pakietów tematycznych dołączono też nowe serwisy i zmodyfikowano ofertę formatów kupowanych w modelu flat fee. W ramach e-mailingu pojawiła się jedna opłata za dowolne targetowanie według dostępnych kryteriów.
Ponadto do oferty wideo Grupy o2 zostały dołączone serwisy MTV Networks Polska: mtv.pl ,viva-tv.pl i comedycentral.pl, w których można emitować spoty w postaci preroll. Wynika to z umowy tej stacji z At Media (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Grupa o2 z nowymi formatami reklamowymi