Grupa Żywiec tworzy Centrum Obsługi Klienta. W Katowicach zatrudni ponad 250 osób
Grupa Żywiec utworzy w Katowicach Centrum Obsługi Klienta, która zapewni ponad 250 miejsc pracy. Producent Żywca, Warki i Tatry szacuje koszt inwestycji na kilkanaście milionów złotych.
„Grupa Żywiec doceniła potencjał aglomeracji. Katowice zostały wybrane z uwagi na łatwość pozyskania wykwalifikowanych pracowników, niskie koszty związane z utworzeniem Centrum Obsługi, łatwość dojazdu, infrastrukturę teleinformatyczną, optymalny standard nieruchomości oraz szybki termin dla uruchomienia przedsięwzięcia" - powiedział dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji Grupy Żywiec, Mariusz Borowiak.
„Bardzo zależało nam na inwestycji Grupy Żywiec. Cieszymy się, że doceniono zarówno potencjał Katowic i Metropolii Silesia jak i profesjonalną obsługę potencjalnego inwestora w naszym mieście. Mam nadzieję, że decyzja Grupy Żywiec będącej częścią trzeciego największego koncernu piwowarskiego na świecie zachęci inne firmy do lokalizacji swoich centrów usług w Katowicach" – dodał prezydent Katowic, Piotr Uszok.
Spółka podała, że podstawową działalnością nowego COK w stolicy Górnego Śląska będzie aktywne pozyskiwanie i obsługa zamówień z ponad 80 tys. sklepów zlokalizowanych na terenie całej Polski. W nowym COK producent zatrudnienie znajdzie ponad 250 wykwalifikowanych specjalistów.
W ujęciu jednostkowym, w 2010 roku spółka miała 371,38 mln zł zysku netto wobec 349,74 mln zł zysku rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Grupa Żywiec tworzy Centrum Obsługi Klienta. W Katowicach zatrudni ponad 250 osób