Gruppa66 Ogilvy dla Star Chips
Gruppa66 Ogilvy stworzyła nowe opakowania Star Chips
Agencja Gruppa66 Ogilvy przygotowała nowe opakowania dla Star Chips - marki chipsów produkowanych przez firmę Star Foods. Autorem projektu jest Konrad Jasiński - Art Director z działu kreacji agencji. Wprowadzenie nowych opakowań stanowi wstęp do wykreowania nowego wizerunku marki Star Chips skierowanej do młodych i wymagających konsumentów (13-17 lat).
Pracując nad nowymi opakowaniami Star Chips agencja kierowała się kilkoma założeniami. Nowe wzornictwo oddaje podstawowe wartości marki: ekscytację, nowoczesność oraz wysoką jakość. Zastosowano prosty pomysł graficzny, dzięki czemu nowe opakowania Star Chip są łatwe do rozpoznania i zapamiętania. Kluczowym elementem jest bardzo widoczne i zwracające uwagę konsumentów logo. Zostały zachowane kody kolorystyczne dla poszczególnych smaków. Nie bez znaczenia było wyraźne zróżnicowanie Star Chipsów od konkurencyjnych produktów.
Zarówno w badaniach jakościowych, jak i ilościowych przeprowadzonych przez SMG/KRC (badanie typu U&A, lipiec 2004) nowy projekt opakowań Star Chips został oceniony najlepiej. Uzyskał też najlepszą całościową opinię wśród grupy docelowej (13-17 lat). Wybrany projekt był najczęściej kojarzony z wysoką jakością produktu.
Aktualna oferta Star Chips obejmuje 6 wersji smakowych: cheese and onion, ketchup, paprika, salted, bacon oraz pepper and onion. Dystrybucja produktów w nowych opakowaniach rozpoczęła się na początku stycznia br.
Dołącz do dyskusji: Gruppa66 Ogilvy dla Star Chips