Grzegorz Bałkowiec szefem marketingu w Grupie Energa, odszedł Nikodem Rachoń
Grzegorz Bałkowiec objął stanowisko dyrektora departamentu marketingu w Grupie Energa - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Zastąpił Nikodema Rachonia.
Informacje o nowym dyrektorze marketingu potwierdziło nam biuro prasowe Grupy Energa. Nie podało jednak szczegółowych informacji na ten temat.
Z naszych informacji wynika, że Grzegorz Bałkowiec na stanowisku dyrektora departamentu marketingu firmy zastąpił Nikodema Rachonia, który odszedł z zajmowanego stanowiska.
Rachoń funkcję tę pełnił od kwietnia 2019 roku. W Enerdze pracował od 201 roku. Zaczynał jako key marketing&communication expert. Potem kolejno zajmował stanowiska: director of brand management, deputy director marketing department, head of CSR.
Grzegorz Bałkowiec w Grupie Energa pracuje od blisko 2 lat. Dotychczas był wicedyrektorem departamentu marketingu i komunikacji. Przed rozpoczęciem pracy w Grupie Energa był m.in. project managerem w firmie Redefine.
Jest absolwentem agronomii i agrobiznesu w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Zmiany we władzach Energi
Pod koniec grudnia ub.r. prezesem Energa SA został Jacek Goliński, a wiceprezesem ds. komunikacji Adrianna Sikorska. W zarządzie spółki z poprzedniego składu pozostali wiceprezesi Jacek Kościelniak, Grzegorz Ksepko i Dominik Wadecki.
W styczniu szefem biura prasowego firmy został Krzysztof Kopeć, zastępując Klaudiusza Pobudzina.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Bałkowiec szefem marketingu w Grupie Energa, odszedł Nikodem Rachoń