Grzegorz Górecki business development directorem w Green Parrot
Po 6 latach w agencji Green Parrot Grzegorz Górecki obejmuje stanowisko business development directora. Wcześniej pracował m.in. dla Agory, Autentiki czy BrainJuice Group.
Górecki w nowej roli będzie kierował blisko 20-osobowym zespołem, łączącym business development, client service i social media. Jako business development director będzie odpowiedzialny za rozwój i wzrost całej organizacji, edukację zespołu i dopracowanie procesów wewnętrznych.
W zarządzaniu zespołem business development Grzegorza Góreckiego wspierać będą Karolina Studzińska, client service managerka i Magdalena Michałek-Mudło, social media team leaderka, które w ostatnich miesiącach zasiliły ponad 100-osobowe struktury grupy Green Parrot.
Grzegorz Górecki na nowym stanowisku w Green Parrot
Wśród jego kluczowych projektów i najważniejszych klientów w Green Parrot można wymienić Ceramikę Paradyż, Yves Rocher, Hitachi, C&A, Leroy Merlin i ING Bank Polski. Z agencją związany od 2017 roku.
Grzegorz Górecki od 17 lat aktywnie działa w branży digital marketingu. Jest absolwentem socjologii na SGGW w Warszawie. Swoją karierę zaczynał w agencjach Pegasus i Autentika, aby następnie pracować dla Agory i BrainJuice Group.
- Awans Grzegorza na nowo powstałe stanowisko to kolejny etap w rozwoju naszej organizacji. Potrzebowaliśmy na tym stanowisku kogoś, kto doskonale zna naszą firmę, posiada doskonałe kompetencję oraz weźmie w pełni odpowiedzialność za nowe obowiązki. Mam pewność, że Grzegorz jest taką osobą - mówi Jarosław Stolarek, managing partner w Green Parrot.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Górecki business development directorem w Green Parrot