Grzegorz Obrębski: z Agory do Stopklatki
Grzegorz Obrębski z początkiem sierpnia obejmie stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w Stopklatce, firmie zarządzającej serwisem o takiej samej nazwie. Wcześniej pracował w Agorze, Grupie Onet.pl i HBO Polska.
Funkcja dyrektora marketingu i sprzedaży była w Stopklatce nieobsadzona od kwietnia, kiedy zrezygnował z niej Filip Kubicki. Natomiast Grzegorz Obrębski od początku br. pracował w Agorze jako dyrektor działu internetowych wortali nieruchomości.
Wcześniej Obrębski przez ponad pół roku pracował w HBO Polska, odpowiadając za poprawną komunikację nowej wersji serwisu hbo.pl oraz planowanie i realizację działań marketingowych internecie. Z kolei w Grupie Onet.pl zajmował się tworzeniem działu sprzedaży zagranicznej i rozwojem biznesu zagranicznego. Ogółem z mediami internetowymi jest związany od ponad 10 lat.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Obrębski: z Agory do Stopklatki