Grześki promowane poprzez lokowanie i sponsoring „The Voice of Poland”
Firma Colian wspiera promocyjnie markę wafli Grześki poprzez lokowanie produktu i sponsoring programu „The Voice of Poland” w TVP2. Działania realizuje Mediabrands Studios.
Marka Grześki będzie we wszystkich odcinkach nowej edycji „The Voice of Poland”. W ramach działań zaplanowano lokowanie produktu oraz kampanię sponsoringową. Billboardy sponsorskie będą emitowane przy programie „Kulisy Voice of Poland”, transmitowanym od poniedziałku do soboty, a także w serwisach internetowych Voice.tvp.pl i Vod.tvp.pl.
„The Voice of Poland” nadawany jest w TVP w sobotnie wieczory. W obecnej, siódmej edycji jurorami są Maria Sadowska, Andrzej Piaseczny, Tomson i Baron, a także Natalia Kukulska, która debiutuje w tej roli. Muzyczny talent-show prowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał, a w odcinkach na żywo pojawi się Barbara Kurdej-Szatan.
Realizacją kampanii lokowania produktu i sponsoringu marki Grześki zajmuje się Mediabrands Studios.
Poprzednią dużą akcją marketingową Grześków była realizowana wiosną br. kampania reklamowa i promocja pod hasłem „Dziecku odmówisz?”.
Dołącz do dyskusji: Grześki promowane poprzez lokowanie i sponsoring „The Voice of Poland”