GUS chce promować badania ankietowe, szuka agencji
Główny Urząd Statystyczny rozpoczął przetarg na przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej, która będzie promować badania ankietowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg GUS podzielony jest na 3 części. Pierwsza dotyczy zakupu powierzchni reklamowej, publikacji i emisji artykułu reklamowego, w prasie drukowanej (w wydaniach papierowych i elektronicznych oraz powiązanych z nimi portalach internetowych) dziennikach, tygodnikach i miesięcznikach. Część druga obejmuje wywiad telewizyjny z ekspertem GUS, promujący badania ankietowe i reportaż o badaniach ankietowych.
Z kolei część trzecia dotyczy zakupu powierzchni reklamowej, emisji artykułu na temat badań ankietowych w 3 ogólnopolskich portalach internetowych oraz 3 regionalnych portalach internetowych wraz z zapewnieniem promocji artykułów na stronie głównej portalu.
Kampania ma być realizowana przez 8 tygodni od dnia podpisania umowy, nie później niż do 13 grudnia, przy czym start kampanii nastąpi nie później niż do 18 listopada.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 17 września.
Dołącz do dyskusji: GUS chce promować badania ankietowe, szuka agencji