SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Gwiezdne wojny' w odświeżonym Cartoon Network

Kanał Cartoon Network wprowadzi w tym roku do swojej ramówki kilka nowych seriali m.in. animowane "Gwiezdne wojny", a także wokalny talent show. Stacja odświeży też swoją oprawę graficzną i logo oraz uruchomi nową wersję strony internetowej.

Najważniejszą nowością na antenie Cartoon Network w pierwszej połowie roku będzie serial animowany "Gwiezdne wojny: Wojny klonów" (premiera 13 lutego br.), którego producentem wykonawczym był George Lucas, twórca kinowej wersji opowieści. Serial opowiadać będzie o trzyletnim konflikcie między Republiką a Konferderacją Niezależnych Systemów.

"Gwiezdne wojny: Wojny klonów" zostaną wsparte kampanią w kinach (ruszy pod koniec stycznia i potrwa miesiąc), a także akcja PR-owską. Kreację przygotował nadawca we własnym zakresie, a media zakupił dom mediowy MediaCom.

Działania promocyjne towarzyszyć będą także dwóm innym nowościom stacji: japońskiemu anime "Bakugan" i serialowi animowanemu "Ben 10: Obca potęga", kontynuacji znanej już widzom kanału serii "Ben 10". "Bakugan" wspierany będzie poprzez specjalne stworzone strony www oraz poprzez sprzedaż kart z wizerunkiem bohaterów serialu, a "Ben 10" ma promować kampania, ale jej szczegóły nie są jeszcze znane.

W dalszej części roku Cartoon Network planuje wprowadzić na swoją antenę kolejne animowane produkcje jak np. "Kacper i szkoła postrachu" czy "Tajemniczy sobotowie". Pod koniec roku kanał zamierza wyemitować także wokalny talent show "Staraoke", który będzie produkowany w Wielkiej Brytanii, ale wezmą w nim udział m.in. dzieci z Polski. Do poszukiwania uczestników nadawca zatrudnił polską agencję castingową

Turner Broadcasting System, nadawca Cartoon Network, przygotowuje też nową wersję strony internetowej kanału. Ruszyć ma ona pod koniec marca br. Serwis zyska nowa layout i pojawią się w nim nowe funkcjonalności, m.in. możliwość założenia własnego konta przez użytkownika. Strona ma być też częściej aktualizowana, dostępny będzie na niej program telewizyjny, a w przyszłości umożliwi ona również ściąganie różnych materiałów na komputer i telefon komórkowy. Nad przygotowaniem witryny pracuje firma VML z Atlanty.

W kwietniu br. Cartoon Network planuje odświeżenie swojego wizerunku. Kanał zyska nową, dynamiczniejszą oprawę graficzną z elementami animacji dwu- i trzywymiarowych. Stacja odświeży także logo, które ma wyglądać podobnie do obecnego, ale będzie bardziej interaktywne, zmieniać się będzie zależnie od emitowanego programu.

Turner Broadcasting System chce w tym roku zwiększyć także świadomość marki swojego drugiego kanału dziecięcego - Boomeranga. W tym celu pod koniec stycznia ruszy kampania reklamowa tej stacji, skierowana dla mam. Będzie ona realizowana w prasie kobiecej ("Naj", "Przyjaciółka", "Pani Domu", 'Twój Styl" i "Poradnik Domowy"). Akcja potrwa kilka tygodni, jej kreację przygotowała nadawca, a za zakup mediów odpowiedzialny był MediaCom.

Cartoon Network obecny jest w Polsce od 1998 roku. W ub. r. średni udział stacji w rynku telewizyjnym wyniósł 0,64 proc. Boomerang oglądać można w naszym kraju od 2005 roku, a od lutego ub. r. w całości po polsku. Średni udział tego kanału w okresie od kwietnia do grudnia ub. wyniósł 0,22 proc. (wszystkie dane AGB Nielsen Media Research).

Dołącz do dyskusji: 'Gwiezdne wojny' w odświeżonym Cartoon Network

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl