H&M testuje nowy koncept sklepu w Amsterdamie
Firma odzieżowa H&M ponownie - po gruntownym remoncie - otworzyła swój flagowy sklep przy Kalverstraat, ruchliwej ulicy handlowej w Amsterdamie. Dzięki nowej koncepcji sklepu detalista kładzie nacisk na zrównoważony rozwój i elementy lokalne.
W sklepie, mieszczącym się w monumentalnym budynku Bonneterie, H&M oferuje m.in. usługę wynajmu. Klienci mogą wypożyczyć odzież z dawnych i aktualnych kolekcji. Istnieje również dział „naprawy i przeróbek”, w którym stare ubrania można naprawiać, przerabiać lub służyć jako podstawa dla nowej rzeczy.
Do zbiórki starych ubrań służą „inteligentne kosze do recyklingu” z cyfrowymi ekranami dostarczającymi klientowi informacji. H&M przyzna również swoim produktom ocenę zrównoważonego rozwoju. Klienci mogą znaleźć tu szafki dla usługi paczek Budbee do odbioru lub zwrotu zamówień online.
H&M dobrze wykorzystuje również różne lokalne elementy. Na przykład można spersonalizować swoje ubrania za pomocą nadruków amsterdamskich artystów, talentów i muzeów. W asortymencie znajdują się również lokalne niezależne marki, w tym Shop Ateljé i Atelier des Femmes.
Dołącz do dyskusji: