„Harper’s Bazaar” z reklamą natywną Samsunga Galaxy S6 na okładce
Na okładce sierpniowego wydania magazynu „Harper’s Bazaar” (Hearst Magazines UK) widnieje zdjęcie modelki trzymającej w ręku Samsunga Galaxy S6 oraz hasło „A fresh look at fashion”. Po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii wykorzystano okładkę magazynu do działań branded content.
Projekt nosi nazwę „Powered by Samsung”. Model Samsung Galaxy S6 promowany jest również wewnątrz magazynu. Prezentowane są funkcje tego smartfona i technologia, która ma też zastosowanie i wpływ na modę. Jak tłumaczy Justine Picardie, redaktor naczelna czasopisma, wspólny projekt z Samsungiem ma odzwierciedlać ideę „Harper’s Bazaar”, czyli świeże spojrzenie na modę.
Anna Jones, CEO wydawnictwa Hearst Magazines UK, dodała z kolei, że czytelnicy magazynu są otwarci i akceptują różne działania marketingowe na łamach pisma, pod warunkiem jednak, że są one otwarcie komunikowane. Jej zdaniem właściciele mediów muszą być innowacyjni i stawiać na innowacje, bo to ich siła napędowa. Wierzy też, że teraz inni wydawcy będą naśladować Hearst.
Według Chong -Wong Lim, szefa marketingu Mobile w Samsung Electronics w Wielkiej Brytanii i Irlandii, firma ma za sobą wieloletnią historię współpracy z branżą modową. - Z trendami takimi jak chociażby selfies, które są zakorzenione w naszej popkulturze możemy tworzyć produkty, które mogą inspirować ludzi do wyrażania siebie . Dzięki współpracy z „Harper's Bazaar” kontynuujemy łączenie świata mody z technologią- - podkreśliła Chong-Wong Lim.
Sierpniowe wydanie „Harper’s Bazzar” ukaże się 2 lipca br.
Dołącz do dyskusji: „Harper’s Bazaar” z reklamą natywną Samsunga Galaxy S6 na okładce