Hebe uruchomiła sklep internetowy
Sieć drogerii Hebe należąca do Jeronimo Martins Polska uruchomiła w środę swój sklep internetowy. Jest w nim dostępnych ponad 10 tys. produktów.
Internetowy sklep drogerii działa pod adresem hebe.pl. Produkty w nim podzielono na 11 kategorii: ciało, twarz, higiena, zdrowie, makijaż, zapachy, włosy, dermokosmetyki, mężczyzna, mama i dziecko oraz promocje.
Ceny produktów w internetowym sklepie mogą różnić się od tych w drogeriach stacjonarnych marki. Jak poinformowano w komunikacie, asortyment produktów dostępnych w e-sklepie został rozszerzony o nowe marki, dostępne dotychczas tylko w wybranych sklepach: NYX, Physicians Formula, Teaology, Yasumi, Saem, A by Bom czy Tony Moly.
Zamówiony towar dostarczany jest w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu uzyskania przez złożone zamówienie statusu „przekazane do wysyłki”. Towar można odebrać bezpłatnie w stacjonarnym sklepie Hebe. Dostarczy go też kurier DHL - jeżeli wartość zakupów przekroczy 199 zł, nie ponosimy kosztów przesyłki. Poniżej tej kwoty zapłacimy za kuriera 12,99 zł przy przedpłacie i 14,99 zł w opcji za pobraniem.
Za zamówiony towar można zapłacić przy płatności z górą przy użyciu karty płatniczej, za pomocą szybkiego przelewu (PayU, BLIK) oraz przy opcji za pobraniem - gotówką.
Zamówiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni.
- Otwarcie sklepu internetowego to bardzo ważny i duży krok w rozwoju sieci Hebe. Dzięki niemu klienci na terenie całej Polski uzyskują dostęp do naszego asortymentu oraz regularnych promocji, trendów i nowych marek, w tym - dotychczas - dostępnych stacjonarnie na wyłączność - powiedział Francisco Almeida, dyrektor e-commerce sieci Hebe.
W czerwcu obsługę reklamową drogerii Hebe rozpoczęła agencja V&P, która odpowiada za stworzenie platformy komunikacji do kampanii ATL marki.
Dołącz do dyskusji: Hebe uruchomiła sklep internetowy