Heineken stworzył Pop-Up Outdoor Bar
Heineken stworzył w Rio de Janeiro Pop-Up Outdoor Bar serwujący bezalkoholowe piwo Heineken.
W Rio de Janeiro Heineken stworzył funkcjonalny billboard barowy, który umożliwiał ludziom podjeżdżanie i próbowanie piwa bezalkoholowego Heineken 0.0.
"Wyskakujący bar zewnętrzny" został umieszczony na poboczu drogi i ustawiony w taki sposób, aby kierowcy mogli cieszyć się bezpiecznym podjazdem zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi zachowania dystansu.
Tablica interaktywna, wraz z personelem barowym, została ustawiona na trzy dni i miała pomóc dotrzeć do konsumentów w czasie, gdy z powodu pandemii restauracje i puby są nieczynne.
Jednocześnie Heineken w sprytny sposób dała sygnał, że podróże związane ze zbliżającymi się świętami nie oznaczają rezygnacji z picia piwa - może to być bezalkoholowy Heineken.
Dołącz do dyskusji: Heineken stworzył Pop-Up Outdoor Bar