'Hellmann's - pysznie inspiruje na zimno i na gorąco'
Z początkiem września ruszyła nowa kampania majonezów "Hellmann's -pysznie inspiruje na zimno i na gorąco". Proponowane w reklamachprzepisy mają pokazać nowe, ciekawe pomysły na potrawy z dodatkiemmajonezu.
W kolejnych odsłonach spotów telewizyjnych i reklam prasowychzostaną przedstawione receptury na dania z majonezem Hellmann's.Spoty telewizyjne oraz reklamy prasowe wykreowane przezGruppa66Ogilvy stanowią autorską kontynuację kampanii rozpoczętejprzez Ogilvy Brasil i Ogilvy New York. Ponadto na potrzeby kampaniizostał lokalnie stworzony visual materiałów do punktówsprzedaży.
Od strony klienta za kampanię odpowiada; Kaśka Branny, VicePresident Brand Development Spreads & Cooking Category &Dressings CEE; Anna Noel, Brand Development Director CEE Dressings,Aneta Stępień Brand Development Manager CEE Dressings.
Za obsługę klienta odpowiada zespół Olgi Sobieraj, ClientService Director w Gruppa66 Ogilvy, w składzie Ania Bastek, AccountSupervisor; Katarzyna Gieżyńska, Account Executive.
Kreację przygotował zespół pod kierownictwem Deputy CreativeDirector'a Irka Brody w składzie: Agnieszka Sujka, Art. Director;Izabela Sroka, Junior Art. Director; Adam Rodak, JuniorCopywriter.
Dom mediowy: PHD Poland.
Dołącz do dyskusji: 'Hellmann's - pysznie inspiruje na zimno i na gorąco'