Hestia uruchomiła kobiecy serwis o zdrowiu
Ergo Hestia udostępniła internetowy serwis o zdrowiu skierowany do kobiet. Witryna pod hasłem "Posłuchaj kobiecej intuicji" zawiera też narzędzie marketingu wirusowego.
Ergo Hestia uruchomiła skierowany do kobiet miniserwis internetowy o zdrowiu z okazji 8 marca. Strona pod hasłem "Posłuchaj kobiecej intuicji" promowała bezpłatne mammografie, a ciągle zawwiera informacje o sposobach samodzielnego przeprowadzenia badania piersi. W witrynie udostępniono też proste narzędzie marketingu wirusowego umożliwiające wysyłanie znajomym jednej z 10 kartek z życzeniami.
Serwis działający pod adresem www.hestiafemina.pl został przygotowany przez butik kreatywny Pompidou, który pracuje obecnie nad rozbudowaniem strony.
Dołącz do dyskusji: Hestia uruchomiła kobiecy serwis o zdrowiu