SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Skazana”, „BrzydUla” i „Chyłka - Inwigilacja” hitami Player.pl w tym roku. „Polityka zwiększania ilości produkcji własnych”

W 2021 roku najchętniej oglądanymi serialami w Player.pl były takie produkcje, jak „Skazana”, „BrzydUla” i „Chyłka - Inwigilacja”. - Duże inwestycje przekładają się także na jakość historii, które opowiadamy i widzowie doceniają nasze starania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający serwisu.

Agata Kulesza w serialu „Skazana”; fot. Player.plAgata Kulesza w serialu „Skazana”; fot. Player.pl

Najchętniej oglądaną produkcją serialową w Player.pl pod względem średniej liczby odsłon na jeden odcinek w okresie od 1 stycznia do 16 grudnia 2021 roku był serial „Skazana”, będący oryginalną produkcją serwisu VOD TVN Grupa Discovery. Biuro prasowe nie podaje danych liczbowych dotyczących wielkosci widowni topowych produkcji.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugiej pozycji znalazł się codzienny serial „BrzydUla” (najwyżej sklasyfikowana produkcja niepochodząca z portfolio Player Original). Kolejne trzy lokaty należały do seriali cotygodniowych: „Chyłka - Inwigilacja”, „Nieobecni” i „Szadź 2”.

Siedem lokat w zestawieniu top dziesięciu tytułów zajęły projekty Player Oryginal.

- Player od lat prowadzi konsekwentną politykę zwiększania ilości produkcji własnych. Zaczęliśmy od jednej „Chyłki” w 2018 roku, dzisiaj tworzymy już kilkanaście seriali i programów oryginalnych w roku. Duże inwestycje przekładają się także na jakość historii, które opowiadamy i widzowie doceniają nasze starania. Aż 7 z 10 najchętniej oglądanych seriali w serwisie w 2021 roku to produkcje Player Original. Bardzo nas to cieszy i motywuje do poszukiwania kolejnych ciekawych projektów - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.

Ranking top 10 seriali w Player.pl:

1. Skazana
2. BrzydUla
3. Chyłka - Inwigilacja
4. Nieobecni
5. Szadź (sezon 2)
6. 25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy
7. Tajemnica zawodowa
8. Pajęczyna
9. Żywioły Saszy - Ogień
10. Receptura

Według badania Mediapanel w listopadzie br. serwis Player.pl miał 4,10 mln użytkowników. W połowie lutego na platformie wprowadzono w pełni subskrypcyjny model dostępu - pojawił się pakiet za 4 zł miesięcznie, w którym przy treściach emitowane są reklamy.

Dołącz do dyskusji: „Skazana”, „BrzydUla” i „Chyłka - Inwigilacja” hitami Player.pl w tym roku. „Polityka zwiększania ilości produkcji własnych”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luk Cook
Liczby panowie poprosimy a nie pr.
odpowiedź
User
xxw
Co za bzdury, seriale te to w połowie produkcje TVN nie playera. Jak wygląda ranking seriali i programów zamawianych wyłącznie dla Playera?
odpowiedź
User
Pit
Na playerze sie iscie nie ma czego czepic. Po intensywnym miesiacu subskrypcji juz sie skrobie po dnie.
odpowiedź