HTC Touch Diamond już w Polsce (wideo)
Firma HTC rozpoczęła obejmującą internet, prasę oraz działania BTL i PR kampanię reklamową telefonu Touch Diamond. W ramach akcji uruchomiono serwis, z którego można pobrać na to urządzenie dodatkowe treści.
Prowadzona pod hasłem "Nie mów 'halo'. Po prostu zaloguj się" kampania reklamowa telefonu Touch Diamond podkreśla oferowane przez niego możliwości w zakresie korzystania z mobilnego internetu. Model ten zapewnia bowiem połączenie HSDPA o prędkości przesyłania danych do 7,2 Mb/s i nawigację satelitarną GPS.
Akcja reklamująca telefon Touch Diamond obejmuje branżowe i tematyczne magazyny poświęcone tematyce IT/GSM oraz czasopisma lifestylowe, we współpracy z którymi prowadzone będą dodatkowe działania promocyjne. Kampania jest też prowadzona w internecie, gdzie jej główną część stanowi udostępniona pod adresem www.touchdiamond.pl witryna, w której umieszczono multimedialną prezentację telefonu Touch Diamond, związaną z nim grę i przeznaczone na niego treści do pobrania, m.in. nakładkę 3D do Facebooka i tapety. Serwis promują w sieci bannery umieszczone w popularnych witrynach lifestylowych oraz na stronach poświęconych nowym technologiom.
Kampanię prasowo-internetową uzupełniają działania BTL (wizualizacje punktów sprzedaży u wybranych partnerów w całej Polsce) oraz PR (prowadzone przez agencję Inventive Communication). Kreacje wykorzystywane w akcji zostały przygotowane globalnie, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia.
HTC Touch Diamond to jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie telefonów na rynku. Wyposażono go m.in. w 2,8 calowy ekran dotykowy z innowacyjnym interfejsem TouchFLO"3D, szybki mobilny Internet HSDPA (z prędkością przesyłu danych do 7,2 Mbps - zależna od usługi operatora) i wbudowany moduł nawigacji satelitarnej GPS. Urządzenie funkcjonuje na platformie Windows Mobile 6.1 i posiada zainstalowany pakiet Mobile Office.
Dołącz do dyskusji: HTC Touch Diamond już w Polsce (wideo)