Hyundai Brasil reklamowany na piłkarskie mistrzostwa świata (wideo)
Z okazji zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej Hyundai wprowadził do sprzedaży limitowaną edycję modeli Hyundai Brasil. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Opus B i Havas Media.
Hyundai Brasil to okolicznościowa wersja modelu ix35. Samochód można wygrać w konkursie, tak samo jak jedną ze stu replik piłki Brazuca, którą będą rozgrywane mecze podczas mundialu w Brazylii. Zadaniem uczestników jest umówić się na jazdę testową w jednym z salonów autoryzowanych dealerów Hyundai, odwiedzić salon i wypełnić kupon.
Hyundai jest jednym z głównym sponsorów tegorocznych piłkarskich mistrzostw świata, które od 12 czerwca do 15 lipca zostaną rozegrane w Brazylii.
Akcja reklamowa na rynku polskim zaczęła się 5 maja i potrwa do 12 lipca. Obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, kanały tematyczne TVP, Polsatu, TVN i z oferty Atmediów), radio, prasę, outdoor oraz punkty sprzedaży.
Za adaptację globalnej kreacji reklam oraz koncepcję i realizację konkursu odpowiada agencja Opus B. Media zaplanował i kupił dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Hyundai Brasil reklamowany na piłkarskie mistrzostwa świata (wideo)