SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IAB MIXX Awards 2024: Best in Show dla Muzeum Polin, Saatchi & Saatchi Agencją Roku

Rozdano nagrody IAB MIXX Awards dla najleoszych kampanii digitalowych. Tytuł Best in Show trafił do „Saving The Voice Of The Ghetto” – kampanii Muzeum Polin, Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group i Leo Burnett. Tytuł Człowieka Roku odebrał Jerzy Holub, szef marketingu Mastercard. 

W konkursie przyznano 55 statuetek MIXX Awards, w tym pięć złotych. Najcenniejsze trofea otrzymały kampanie: „Saving The Voice Of The Ghetto” – Muzeum Polin, Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group i Leo Burnett; Influencerzy (BA!)ROKU – Netflix, Altavia Kamikaze + K2 (dwie nagrody); „Co się stało z Kacprem? Nowy sposób na oglądalność serialu” – Canal+, Havas Play; „OLX Praca – Zawód po 50-tce” – OLX, Przestrzeń, Mindshare Polska.

Ponadto jury przyznały 17 srebrnych i 15 brązowych nagród oraz 18 wyróżnień. 

Projekty „Miasto ING w Roblox: Nie daj się wkręcić w sieci” oraz „Saving The Voice Of The Ghetto” zdobyły nagrody we wszystkich trzech kategoriach, w których uzyskały nominacje. Z kolei kampanie „Rowerowa Planeta Skody” oraz „Przetargowe BINGO” wygrały po trzy statuetki.

Ponadto w trakcie gali przyznano cztery nagrody specjalne: Agencją Roku zostało Saatchi & Saatchi, Domem Mediowym Roku – Zenith, a Reklamodawcą Roku – Lotte Wedel. Nagrodę w kategorii Człowiek Roku otrzymał Jerzy Hołub, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w Mastercard. Z kolei tytuł Best In Show powędrowała do twórców kampanii „Saving The Voice of The Ghetto”. 

W tym roku o nagrody IAB MIXX Awards walczyło 43 kampanie, które otrzymały 55 nominacji.

W 2023 roku przyznano siedem złotych i pięć nagród specjalnych: Agencją Roku został Gong, Domem Mediowym Roku – MediaHub, a Reklamodawcą Roku – ING Bank Śląski. Człowiekiem Roku została Inga Songin, regional marketing director Reckitt. Tytuł Best in Show trafił do kampanii "Zhakowany koncert w Roblox" zrealizowanej przez Gong, Game Changer oraz MediaHub dla ING Bank Śląski. Macieja Gałeckiego uhonorowano Nagrodą Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.

Dołącz do dyskusji: IAB MIXX Awards 2024: Best in Show dla Muzeum Polin, Saatchi & Saatchi Agencją Roku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Niesluchacz
Wygrali wszyscy.
1 0
odpowiedź
User
Rice
Świetny konkurs i rewelacyjna gala. Mój ulubiony konkurs.
1 1
odpowiedź
User
Rice
Świetny konkurs i rewelacyjna gala. Mój ulubiony konkurs.
0 1
odpowiedź